Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2007 09:32 - Медиите и младите
Автор: aivimira Категория: Други   
Прочетен: 1907 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 17.04.2007 11:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Кажи ми какво гледаш ,за да ти кажа какъв човек си.
 Вип брадър или Идолите?
Какво?Какво ме питаш,нещо не разбрах????
Ами питам те кое гледаш,защото аз гледам айдълите.

Едно от най-коментираните неща напоследък, където и да си: на кафе,в автобуса, на работното мято и къде ли още не.
Вярно е, че всички гледаме телевизизия и сами си избираме какво да гледаме,но при това преобладаващо заливане на подобни нискоинтелектуални предавания имаме ограничен избор.
Младите и по-частно подрастващите гледат и попиват всичко което е на екрана, особенно нашите така наречени ""VIP"" звезди, за децата това са образци на поведение.Та нали елита би трябвало да бъде най-добрата част на обществото, но в България нищо не е така както би трябвало да е.
Затова повечето 15 годишни момичета ходят облечени като 30 годишни "фолкаджийки" понеже им подражават,и защото това за тях  е модерно. Не е модерно да се четат книги,даже ти се подиграват и присмиват. Има хора които никога не са стъпвали в библиотека и като им се наложи един път в живота им да посетят това странно за тях място се държат толкова неориентирано, че точно тогава трябва да им се смеем .
Модрено  и интересно е всичко което гледаме по телевизията, което правят извесните хора,дори то да не е морално и в рамките на нормалното поведение.Всички искат да са като тях, да живеят като тях, да се обличат като тях, дори и да мислят като тях
Винаги ще има такива хора които нямат собствено мнение и собствени ценности, за  тях по-лесно е да копират някой известен.
Кой е виновен за това? Подражание винаги ще има. В България трябва винаги да се търси виновният, лошият. Обвиняваме кого ли не-другият, обществото, държавата....Те са виновни! Да те!
Виновен е шефа ми, защото не ми дава голяма заплата, винаги съм неоценен, защо все на мен ми се случват тези неща????
Никога не се вглеждаме  в дълбочината на проблема.Всъщност нима нямаме неограничено право на избор, било то за телевизионни програми,интелектуално развитите, духовно, културно и всякакво.От избора какво да си купиш до изборът за начин на живот.
Това дали да изберем по-малкото зло, и в частност дали да гледаме отделни предавания и как те ще ни въздействат много,малко или изобщо, зависи  изцяло от нас.Неразбирам защо е толкова обсъждана тази тема, има къде къде по-важни и по -смислени неща, които да се коментират!
"Всеки е ковач на своето собствено щастие" Гьоте


Тагове:   медиите,   младите,


Гласувай:
0




1. анонимен - Най-смешното
17.04.2007 10:00
е,че ти коментираш темата.
цитирай
2. aivimira - да коментирам я
17.04.2007 10:13
давам мнение и решение по въпроса за да се спре да коментира толкова многоооооооооооо,това не е ли един вид реклама !
цитирай
3. tera - Аз и двете не ги гледам!
17.04.2007 10:17
В смисъл - редовно, вчера случайно гледах Idol-ите, защото ми бяха казали приятели, че децата пеели добре. Ами да, вярно е добре пеят, вчера най-ме изкефи руското парче, защото момичето действително много хубаво го изпълни.
Обаче като го гледам онова смешно жури и му слушам глупостите, май ми се уби желанието отново да ги гледам. Две скумросани и нацупондрени кукундрели яко рендат дечицата и те само мигат на парцали "Мерси, мерси". Добре, че вчера го нямаше едрия балкански субект, та съвсем да скапе работата.

Ето и аз я обсъдих тази тема, дето не би следвало да се коментира! Има и по-важни и смислени неща, но има и такива на които им се казва "злободневни" и затова хората ги обсъждат.
Иначе си права. Поздрави :)
цитирай
4. viovioi - и айдълите накрая изпростяха, особено водещите
17.04.2007 10:19
тези двамата вече ги намрази целия български народ.Участниците си можеха и без тях.Има нещо много ненормално в тия хора бе......Толкова ли не се намери някое ефирно момиче да усмихва и да чурулика.А тия пънове да ги слушам как се пъчат и се мъчат да бъдат оригинални.
цитирай
5. aivimira - и аз не ги гледам
17.04.2007 10:21
тера абсолютно съм съгласна!
цитирай
6. flavie - ...
17.04.2007 11:36
човек не може да бъде определен какъв е само от това какво гледа...Ами аз лично ги Поглеждам и двете и съм на 15 но въпреки това не се обичам като 30 годишна и не бързам да порасна (дано не звучи като реклама,защото не е)Много ми хареса мисълта на Гьоте приложена накрая.Всеки има глава на раменете си и преценява на какво да подражава...за мен обаче е наи добре да подражаваш единствено и само на себе си.
цитирай
7. trevoga - Люде, най-страшното иде!
17.04.2007 12:58
Понеже днес ми се събра повече мислене по тази тема, току-що осъзнах грозната истина: на всеки концерт участниците стават с един по-малко, а времето на концерта, респ. предаването си е все същото. Т.е. оттук нататък ще има все по-малко пеене и все повече плямпяне! На печелившите (зрители) честито!
цитирай
8. aivimira - Еми няма да го гледаме и това е !
17.04.2007 13:21
А, и освен плямпане ще има и на всеки 5 минути реклами за да идват паричките при Слави!
цитирай
9. анонимен - Е, сега, нима искате да сте грозни и ...
17.04.2007 16:12
Е, сега, нима искате да сте грозни и пъпчиви зубърки, с дебели очила, дето никой не ги и поглежда?!
цитирай
10. aivimira - това както общо има с темата
17.04.2007 16:36
трябва да изглеждаш като фолкпевица за да си красив така ли????Ех,суета ,суета
цитирай
11. анонимен - Не съм сигурен...
18.04.2007 00:04
..не съм сигурен, но не само в ТВ културата ни куца каручката, а и в много други нещица.. Ала целия проблем идва от начина ни на мислене. Мислим като бедняци, обличаме се като бедняци, живеем като бедняци...
Неслучайно поговорката"Яж, пий и си носи новите дрехи!" е наша ..ми така де. Защо да не си купим някоя нова дрипичка, вместо да си вземем един учебник по какъвто и да е прост софтуер. Или защо да не се нахраним ..като прасенца с две кила пражоли..- вместо да си направим една прекрасна салата, като за цялото семейство и да изгледаме 1 ДВД под наем за 2лв ( нещо класическо- а такива филми с лопата да ги ринеш, само кой да ги избере:))) ). Мисленето ни е на тема" Ден да мине, друг да дойде." . Много сме зле горките, и като спомена примерно на някой че ..примерно е хубаво да имаш застраховка, че би било чудесно да шофира с колан, ..или да не сочи докато говори.... Просто не ми се коментира..- забележете колко нещица правим поради ниската ни обща култура, а най-лошото е че не искаме и да се образоваме!!
Затова гледайте си Биг брадър и слушайте ..айдълите ( а през това време индийци и пакистанци се образоват и ще ни седнат на работните места, а ние ще смъркаме над салатите с ракиите и ще ревем как убао беше при Тато..:))

С любов : Ухилен
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aivimira
Категория: Други
Прочетен: 10539
Постинги: 1
Коментари: 11
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930